Academia de Studii Economice Bucuresti

Amfiteatru Economic
AN ECONOMIC AND BUSINESS RESEARCH PERIODICAL
Facultatea de Business si Turism

Impactul Facebook asupra abilităţilor sociale ale tinerilor din perspectiva angajării

Autor:Irina Maiorescu, Răzvan Dina, Alexandru Doru Pleşea și Alecu Felician

JEL:L14, L86, M00

DOI:

Cuvinte cheie:rețele sociale, Facebook, identitate de profil, afacere

Abstract:
Rețelele sociale pot fi folosite cu succes pentru a promova orice fel de business, fiind dezvoltate în așa fel încât să permită atât indivizilor cât şi firmelor să interacționeze. Companiile pot obține informații importante despre utilizatorii rețelelor sociale, care vor ajuta la o mai buna înțelegere a profilului şi a necesitaților clientului şi în consecința, creând strategiile de marketing şi de vânzări. Conform ultimelor date, Facebook este cea mai populară rețea socială, cu cel mai ridicat număr de utilizatori înregistrați din toate colțurile lumii. Actuala lucrare își propune să determine felul în care utilizatorii de Facebook - şi mai precis, tinerii studenți ai spațiului economic românesc, care folosesc această rețea socială, oferă informații importante din punctul de vedere al domeniului de business. Rezultatele cercetării se bazează pe un studiu făcut în 2014 şi acesta arată că deşi timpul petrecut pentru socializare online este mai mare decât timpul petrecut pentru discuţii faţă în faţă cu prietenii, aptitudinile de interacţionare directă cu oamenii necesare tinerilor ce urmează a se angaja într-un loc de muncă nu par a fi afectate.
designed by Soft Expert & hosted by Host Expert