Academia de Studii Economice Bucuresti

Amfiteatru Economic
AN ECONOMIC AND BUSINESS RESEARCH PERIODICAL
Facultatea de Business si Turism

Arhiva

Amfiteatru Economic Volum: 18, nr. 41/2016

Coperta revista nr.41

ISSN  1582 - 9146

Editura: A.S.E.

Descarcă întreaga revistă: full text (4216 KB)

Documentele sunt în format .PDF şi pot fi vizualizate cu Adobe Reader.

Pagina 1 - 1
Amfiteatru Economic
Autor:
Articol(109KB)
DOI:
Pagina 2 - 2
Redactie
Autor:
Articol(43KB)
DOI:
Pagina 3 - 4
Cuprins
Autor:
Articol(230KB)
DOI:
Pagina 5 - 6
Impactul serviciilor bazate pe cunoastere asupra performantei economice sectoriale si regionale
Autor: Laurenţiu Tăchiciu
Articol(97KB)
DOI:
Pagina 7 - 7
Impactul serviciilor bazate pe cunoastere asupra performantei economice sectoriale si regionale
Autor:
Articol(167KB)
DOI:
Pagina 8 - 24
Evaluarea sistemului de inovare în domeniul serviciilor în regiunea Bucuresti-Ilfov
Autor: Alina-Elena Iosif şi Laurenţiu Tăchiciu
Abstract(373KB)Articol(501KB)
DOI:
Pagina 25 - 39
Caracteristici și disparități regionale ale serviciilor de consultanță în România
Autor: Tudor Ciumara şi Iulia Lupu
Abstract(385KB)Articol(450KB)
DOI:
Pagina 40 - 56
Serviciile bazate pe cunoastere si serviciile de consultanta în contextul dinamicii mediului economic românesc
Autor: Iacob Cătoiu, Liviu Tudor si Cristian Bisa
Abstract(377KB)Articol(441KB)
DOI:
Pagina 57 - 74
Dezvoltarea regională catalizată de către inițiativele antreprenoriale din domeniul serviciilor bazate pe cunoaștere – studiu de caz la nivelul României
Autor: Vasile Alecsandru Strat, Adriana AnaMaria Davidescu, Raluca Mariana Grosu si Ion-Daniel Zgură
Abstract(398KB)Articol(483KB)
DOI:
Pagina 75 - 75
Modelul spațial al serviciilor bazate pe cunoaștere și relațiile lor cu dezvoltarea teritorială din România
Autor: Zoltán Bujdosó, János Pénzes, Lóránt Dávid si Szilárd Madaras
Abstract(228KB)
DOI:
Pagina 76 - 76
Serviciile bazate pe cunoastere în contextul schimbărilor în economia energiei din Germania
Autor: Gregor Weber, Ruxandra Maria Mateescu, Steffen Lange si Manfred Rauch
Abstract(80KB)
DOI:
Pagina 77 - 77
Impactul mărcilor de comerț și al patentelor asupra productivității muncii în sectorul serviciilor bazate pe cunoaștere
Autor: Domicián Máté, András István Kun si Veronika Fenyves
Abstract(117KB)
DOI:
Pagina 78 - 93
Importanța conexiunii dintre angajați și rezultatele financiare ‒ un model al calculării ratei rentabilității capitalului uman pentru instituțiile financiar- bancare din România
Autor: Daniela Niculescu
Abstract(453KB)Articol(923KB)
DOI:
Pagina 94 - 95
Interferenţe Economice
Autor:
Abstract(71KB)
DOI:
Pagina 95 - 95
Curba LINS in economia României
Autor: Emilian Dobrescu
Abstract(104KB)
DOI:
Pagina 96 - 96
Factorii de marketing şi mediere influenţează comportamentul doctorilor de prescriere de reţete: o cercetare empirică
Autor: Rizwan Raheem Ahmed, Jolita Vveinhardt, Dalia Streimikiene si Muhammad Awais
Abstract(123KB)
DOI:
Pagina 97 - 97
Afacerile de familie ca sursă de dezvoltare comunitară în Republica Cehă
Autor: Petra Rydvalová, Eva Karhanová Horynová si Magdalena Zbránková
Abstract(109KB)
DOI:
Pagina 98 - 112
Analiza comportamentului de cumpărare a produselor it&c prin canale multiple, axată pe opinii ale studenților în administrarea afacerilor
Autor: Cristinel Vasiliu, Mihai Felea, Irina Albăstroiu si Mihaela Dobrea
Abstract(385KB)Articol(323KB)
DOI:
Pagina 113 - 129
Stadiul de dezvoltare a marketingului relaţional în industria bancară din România
Autor: Alina Filip, Diana Maria Vrânceanu, Bogdan Georgescu si Daniela Elena Marinescu
Abstract(365KB)Articol(435KB)
DOI:
Pagina 130 - 147
Programarea intuitivă a sistemelor robotizate - factor determinant în dezvoltarea durabilă a IMM-urilor
Autor: Bogdan Mocan, Mircea Fulea, Marieta Olaru si Melanie Buchmüller
Abstract(384KB)Articol(739KB)
DOI:
© 2005-2024 Soft Expert SRL - designed by Soft Expert & hosted by Host Expert